Determining the competitive structure of product-markets : practices, issues, and suggestions
CiNii
所蔵館 5館
書誌事項
- タイトル
- "Determining the competitive structure of product-markets : practices, issues, and suggestions"
- 責任表示
- Allan D. Shocker, David W. Stewart, and Anthony J. Zahorik
- 出版者
-
- Marketing Science Institute
- 出版年月
-
- c1990
- 書籍サイズ
- 28 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Reprinted with permission from the Journal of Managerial Issues, II,2 (Summer), 127-159
Title from cover
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282270999748992
-
- NII書誌ID
- BA13331376
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Cambridge, Mass.
-
- データソース種別
-
- CiNii Books