Determining the competitive structure of product-markets : practices, issues, and suggestions

CiNii 所蔵館 5館

書誌事項

タイトル
"Determining the competitive structure of product-markets : practices, issues, and suggestions"
責任表示
Allan D. Shocker, David W. Stewart, and Anthony J. Zahorik
出版者
  • Marketing Science Institute
出版年月
  • c1990
書籍サイズ
28 cm

この図書・雑誌をさがす

注記

Reprinted with permission from the Journal of Managerial Issues, II,2 (Summer), 127-159

Title from cover

関連図書・雑誌

もっと見る

詳細情報 詳細情報について

  • CRID
    1130282270999748992
  • NII書誌ID
    BA13331376
  • 本文言語コード
    en
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    en
  • 出版地
    • Cambridge, Mass.
  • データソース種別
    • CiNii Books
ページトップへ