Modern marketing theory : critical issues in the philosophy of marketing science
書誌事項
- タイトル
- "Modern marketing theory : critical issues in the philosophy of marketing science"
- 責任表示
- Shelby D. Hunt
- 出版者
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- South-Western Pub. Co.
- 出版年月
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- c1991
- 書籍サイズ
- 24 cm
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注記
"SS62AA."
Includes bibliographical references (p. 449-478) and index
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詳細情報 詳細情報について
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- CRID
- 1971149384740275610
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- NII書誌ID
- BA11939851
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- ISBN
- 0538812214
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- LCCN
- 90009617
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- Web Site
- https://lccn.loc.gov/90009617
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- 本文言語コード
- en
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- 出版国コード
- us
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- タイトル言語コード
- en
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- 出版地
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- Cincinnati, OH
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- 分類
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- LCC: HF5415.122
- DC20: 658.8
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- データソース種別
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- NACSIS-CAT/ILL
- CiNii Books