Identifying the extensive and intensive effects of generic advertising on the household demand for fluid milk and cheese
CiNii
所蔵館 1館
書誌事項
- タイトル
- "Identifying the extensive and intensive effects of generic advertising on the household demand for fluid milk and cheese"
- 責任表示
- by Todd M. Schmit ... [et al.]
- 出版者
-
- Dept. of Applied Economics and Management, College of Agriculture and Life Sciences, Cornell University
- 出版年月
-
- [2001]
- 書籍サイズ
- 28 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Cover title
"January 2001."
Includes bibliographical references (p. 27-29)
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282271079050752
-
- NII書誌ID
- BA79597545
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Ithaca, N.Y.
-
- 分類
-
- LCC: HD9275.U5
-
- データソース種別
-
- CiNii Books