The power of two : how companies of all sizes can build alliance networks that generate business opportunities
書誌事項
- タイトル
- "The power of two : how companies of all sizes can build alliance networks that generate business opportunities"
- 責任表示
- John K. Conlon, Melissa Giovagnoli
- 出版者
-
- Jossey-Bass
- 1st ed
- 出版年月
-
- c1998
- 書籍サイズ
- 24 cm
- シリーズ名/番号
-
- : cloth
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282271080216320
-
- NII書誌ID
- BA36771345
-
- ISBN
- 0787909467
-
- LCCN
- 98009057
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/98009057
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- San Francisco
-
- 件名
-
- データソース種別
-
- CiNii Books