書誌事項
- タイトル
- "Unrelenting innovation : how to build a culture for market dominance"
- 責任表示
- Gerard J. Tellis
- 出版者
-
- Jossey-Bass
- 出版年月
-
- c2013
- 書籍サイズ
- 24 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references and index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282271095547392
-
- NII書誌ID
- BB12376434
-
- ISBN
- 9781118352403
-
- LCCN
- 2012033736
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/2012033736
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- San Francisco
-
- 分類
-
- LCC: HF5415.153
- DC23: 658.4/063
-
- 件名
-
- LCSH: New products
- LCSH: Diffusion of innovations
- LCSH: Creative ability in business
- LCSH: Technological innovations
- LCSH: Strategic planning
- LCSH: Market share
-
- データソース種別
-
- CiNii Books