「顧客満足経営」の極意 : お客がお客を連れてくる!
CiNii
Available at 20 libraries
Bibliographic Information
- Title
- "「顧客満足経営」の極意 : お客がお客を連れてくる!"
- Statement of Responsibility
- 佐藤芳直著
- Publisher
-
- 同文舘出版
- Publication Year
-
- 2006.7
- Book size
- 19cm
- Other Title
-
- コキャク マンゾク ケイエイ ノ ゴクイ : オキャク ガ オキャク オ ツレテ クル
Search this Book/Journal
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282271097626496
-
- NII Book ID
- BA77777648
-
- ISBN
- 4495571818
-
- Text Lang
- ja
-
- Country Code
- ja
-
- Title Language Code
- ja
-
- Place of Publication
-
- 東京
-
- Subject
-
- BSH: 経営
-
- Data Source
-
- CiNii Books