International brand management of Chinese companies : case studies on the Chinese household appliances and consumer electronics industry entering US and Western European markets
書誌事項
- タイトル
- "International brand management of Chinese companies : case studies on the Chinese household appliances and consumer electronics industry entering US and Western European markets"
- 責任表示
- Sandra Bell
- 出版者
-
- Physica-Verlag
- 出版年月
-
- c2008
- 書籍サイズ
- 24 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Originally presented as the author's thesis (doctoral)--Universität Duisburg-Essen
Includes bibliographical references (p. [339]-369)
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282271121489664
-
- NII書誌ID
- BA8725905X
-
- ISBN
- 9783790820294
-
- LCCN
- 2008923751
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/2008923751
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- gw
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Heidelberg
-
- 分類
-
- LCC: HF5415.15
-
- データソース種別
-
- CiNii Books