International brand management of Chinese companies : case studies on the Chinese household appliances and consumer electronics industry entering US and Western European markets

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書誌事項

タイトル
"International brand management of Chinese companies : case studies on the Chinese household appliances and consumer electronics industry entering US and Western European markets"
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Sandra Bell
出版者
  • Physica-Verlag
出版年月
  • c2008
書籍サイズ
24 cm

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注記

Originally presented as the author's thesis (doctoral)--Universität Duisburg-Essen

Includes bibliographical references (p. [339]-369)

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詳細情報 詳細情報について

  • CRID
    1130282271121489664
  • NII書誌ID
    BA8725905X
  • ISBN
    9783790820294
  • LCCN
    2008923751
  • Web Site
    https://lccn.loc.gov/2008923751
  • 本文言語コード
    en
  • 出版国コード
    gw
  • タイトル言語コード
    en
  • 出版地
    • Heidelberg
  • 分類
  • データソース種別
    • CiNii Books
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