Power bases and informational influence strategies : a behavioral study on the use of management accounting information
CiNii
所蔵館 4館
書誌事項
- タイトル
- "Power bases and informational influence strategies : a behavioral study on the use of management accounting information"
- 責任表示
- Patrick Heinemann ; with a foreword by Utz Schäffer
- 出版者
-
- Deutscher Universitäts-Verlag
- 出版年月
-
- 2008
- 書籍サイズ
- 22 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Originally presented as the author's thesis (doctoral)--European Business School, Oestrich-Winkel, 2007
Bibliography: p. [217]-255
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282271269153024
-
- NII書誌ID
- BA85574566
-
- ISBN
- 9783835007291
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- gw
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Wiesbaden
-
- 分類
-
- SG: 650
-
- データソース種別
-
- CiNii Books