Marketing in Japan : a management guide : ... sponsored by the Center for International Business, Pepperdine University, Los Angeles and Malibu, California
書誌事項
- タイトル
- "Marketing in Japan : a management guide : ... sponsored by the Center for International Business, Pepperdine University, Los Angeles and Malibu, California"
- 責任表示
- M. Y. Yoshino ; foreword by Patrick M. Boarman and Richard C. King
- 出版者
-
- Praeger
- 出版年月
-
- 1975
- 書籍サイズ
- 25 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282271441752960
-
- NII書誌ID
- BA0376413X
-
- ISBN
- 0275091708
-
- LCCN
- 74003576
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/74003576
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- New York
-
- 分類
-
- LCC: HF5415.12.J3
- DC: 658.8/00952
-
- 件名
-
- LCSH: Marketing -- Japan
-
- データソース種別
-
- CiNii Books