サービスの再生が顧客を失望から救済する
CiNii
Available at 5 libraries
Bibliographic Information
- Title
- "サービスの再生が顧客を失望から救済する"
- Statement of Responsibility
- ハーバード・ビジネススクール制作
- Publisher
-
- [グローバルメディア・システムズ] ; [19--]
- Format
- videorecording(videocassette)
- Other Title
-
- サービス ノ サイセイ ガ コキャク オ シツボウ カラ キュウサイ スル
- Saving customers with service recovery
- People service success
Search this Book/Journal
Notes
中位の書誌タイトルの原書名: People service success
日本語版
解説: ジム・ヘスケット, アール・サッサー, レン・シュレジンガー
翻訳・監修: ユニカルインターナショナル
日本語版制作: グローバルメディア・システムズ
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282271462609280
-
- NII Book ID
- BN14408478
-
- Text Lang
- ja
-
- Country Code
- ja
-
- Title Language Code
- ja
-
- Place of Publication
-
- 東京
-
- Data Source
-
- CiNii Books