サービスの再生が顧客を失望から救済する

CiNii Available at 5 libraries

Bibliographic Information

Title
"サービスの再生が顧客を失望から救済する"
Statement of Responsibility
ハーバード・ビジネススクール制作
Publisher
  • [グローバルメディア・システムズ] ; [19--]
Format
videorecording(videocassette)
Other Title
  • サービス ノ サイセイ ガ コキャク オ シツボウ カラ キュウサイ スル
  • Saving customers with service recovery
  • People service success

Search this Book/Journal

Notes

中位の書誌タイトルの原書名: People service success

日本語版

解説: ジム・ヘスケット, アール・サッサー, レン・シュレジンガー

翻訳・監修: ユニカルインターナショナル

日本語版制作: グローバルメディア・システムズ

Related Books

See more

Details 詳細情報について

  • CRID
    1130282271462609280
  • NII Book ID
    BN14408478
  • Text Lang
    ja
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    ja
  • Place of Publication
    • 東京
  • Data Source
    • CiNii Books
Back to top