Marketing improvement in the developing world : what happens and what we have learned
書誌事項
- タイトル
- "Marketing improvement in the developing world : what happens and what we have learned"
- 責任表示
- by J.C. Abbott and colleagues of the Marketing Group, FAO Marketing and Credit Service
- 出版者
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- Food and Agriculture Organization of the United Nations
- Revised ed
- 出版年月
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- 1986
- 書籍サイズ
- 21 cm
- シリーズ名/番号
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- : pbk
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注記
Includes bibliographies
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詳細情報 詳細情報について
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- CRID
- 1130282271548498944
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- NII書誌ID
- BA01293054
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- ISBN
- 9251014272
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- LCCN
- 85178382
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- Web Site
- https://lccn.loc.gov/85178382
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- 本文言語コード
- en
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- 出版国コード
- it
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- タイトル言語コード
- en
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- 出版地
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- Rome
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- 分類
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- LCC: HD9018.D44
- DC19: 381/.41/091724
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- データソース種別
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- CiNii Books