書誌事項
- タイトル
- "Economics : an introduction for students of business and marketing"
- 責任表示
- Frank Livesey
- 出版者
-
- Butterworth-Heinemann
- 3rd ed
- 出版年月
-
- 1990
- 書籍サイズ
- 24 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references and index
"published on behalf of the Chartered Institute of Marketing"
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282271556354304
-
- NII書誌ID
- BA27300359
-
- ISBN
- 0750600810
-
- LCCN
- 90227126
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/90227126
-
- 出版国コード
- uk
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Oxford
-
- 件名
-
- LCSH: Economics
- LCSH: Economics -- Problems, exercises, etc
-
- データソース種別
-
- CiNii Books