Tabloid culture : trash taste, popular power, and the transformation of American television
書誌事項
- タイトル
- "Tabloid culture : trash taste, popular power, and the transformation of American television"
- 責任表示
- Kevin Glynn
- 出版者
-
- Duke University Press
- 出版年月
-
- 2000
- 書籍サイズ
- 24 cm
- シリーズ名/番号
-
- : cloth
- : pbk
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references and index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282271580380288
-
- NII書誌ID
- BA49286841
-
- ISBN
- 0822325500
- 0822325691
-
- LCCN
- 00030865
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/00030865
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Durham, N.C.
-
- 分類
-
- LCC: PN1992.8.R43
- DC21: 791.45/6
-
- データソース種別
-
- CiNii Books