Creating winning marketing plans : planning, strategies and objectives

Web Site CiNii 所蔵館 1館

書誌事項

タイトル
"Creating winning marketing plans : planning, strategies and objectives"
責任表示
Sidney J. Levy, editor
出版者
  • Dartnell
出版年月
  • c1996
書籍サイズ
27 cm

この図書・雑誌をさがす

注記

"Excerpted chapters from The Dartnell marketing manager's handbook, edited by Sidney J. Levy, George R. Frerichs and Howard L. Gordon, third edition, 1994."

Includes bibliographical references and index

詳細情報 詳細情報について

  • CRID
    1970586434789368890
  • NII書誌ID
    BA63093305
  • ISBN
    0850132541
  • LCCN
    96083843
  • Web Site
    https://lccn.loc.gov/96083843
  • 本文言語コード
    en
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    en
  • 出版地
    • Chicago, IL
  • 分類
  • データソース種別
    • NACSIS-CAT/ILL
    • CiNii Books
ページトップへ