書誌事項
- タイトル
- "Creating winning marketing plans : planning, strategies and objectives"
- 責任表示
- Sidney J. Levy, editor
- 出版者
-
- Dartnell
- 出版年月
-
- c1996
- 書籍サイズ
- 27 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
"Excerpted chapters from The Dartnell marketing manager's handbook, edited by Sidney J. Levy, George R. Frerichs and Howard L. Gordon, third edition, 1994."
Includes bibliographical references and index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1970586434789368890
-
- NII書誌ID
- BA63093305
-
- ISBN
- 0850132541
-
- LCCN
- 96083843
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/96083843
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Chicago, IL
-
- データソース種別
-
- NACSIS-CAT/ILL
- CiNii Books