The eBay phenomenon : the story of a brand that taught millions of strangers to trust one another
CiNii
所蔵館 1館
書誌事項
- タイトル
- "The eBay phenomenon : the story of a brand that taught millions of strangers to trust one another"
- 責任表示
- Elen Lewis
- 出版者
-
- Marshall Cavendish Business
- 出版年月
-
- 2008
- 書籍サイズ
- 20 cm
- タイトル別名
-
- The eBay phenomenon : how one brand taught millions of strangers to trust one another
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references (p. [169])
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282271765225088
-
- NII書誌ID
- BB01977181
-
- ISBN
- 9781905736102
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- uk
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- London
-
- 分類
-
- DC22: 381.177
-
- 件名
-
- LCSH: eBay (Firm)
- LCSH: Internet auctions
-
- データソース種別
-
- CiNii Books