The eBay phenomenon : the story of a brand that taught millions of strangers to trust one another

CiNii 所蔵館 1館

書誌事項

タイトル
"The eBay phenomenon : the story of a brand that taught millions of strangers to trust one another"
責任表示
Elen Lewis
出版者
  • Marshall Cavendish Business
出版年月
  • 2008
書籍サイズ
20 cm
タイトル別名
  • The eBay phenomenon : how one brand taught millions of strangers to trust one another

この図書・雑誌をさがす

注記

Includes bibliographical references (p. [169])

関連図書・雑誌

もっと見る

詳細情報 詳細情報について

  • CRID
    1130282271765225088
  • NII書誌ID
    BB01977181
  • ISBN
    9781905736102
  • 本文言語コード
    en
  • 出版国コード
    uk
  • タイトル言語コード
    en
  • 出版地
    • London
  • 分類
  • 件名
  • データソース種別
    • CiNii Books
ページトップへ