Modern business writing : a study of the principles underlying effective advertisements and business letters (1921)
書誌事項
- タイトル
- "Modern business writing : a study of the principles underlying effective advertisements and business letters (1921)"
- 責任表示
- Charles Harvey Raymond
- 出版者
-
- Kessinger Pub.
- 出版年月
-
- [2009?]
- 書籍サイズ
- 23 cm
- タイトル別名
-
- Modern business writing : a study of the principles underlying effective advertisements and business letters
この図書・雑誌をさがす
注記
Title from cover
Reprint. Originally published: New York : Century, 1921
"This ... book is included in our special Legacy reprint series"--P. [i]
Includes index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282271773445632
-
- NII書誌ID
- BA91497528
-
- ISBN
- 1437149154
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- [Whitefish, Mont.]
-
- 分類
-
- LCC: HF5721
-
- 件名
-
- LCSH: Advertising
- LCSH: Salesmen and salesmanship
- LCSH: Commercial correspondence
-
- データソース種別
-
- CiNii Books