Corporate reputation and the news media : agenda-setting within business news coverage in developed, emerging, and frontier markets
書誌事項
- タイトル
- "Corporate reputation and the news media : agenda-setting within business news coverage in developed, emerging, and frontier markets"
- 責任表示
- edited by Craig E. Carroll
- 出版者
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- Routledge
- 出版年月
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- 2011
- 書籍サイズ
- 23 cm
- シリーズ名/番号
-
- : pbk
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注記
Includes bibliographical references and index
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詳細情報 詳細情報について
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- CRID
- 1130282271780392704
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- NII書誌ID
- BB04023097
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- ISBN
- 9780415871525
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- LCCN
- 2010002846
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- Web Site
- https://lccn.loc.gov/2010002846
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- 本文言語コード
- en
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- 出版国コード
- us
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- タイトル言語コード
- en
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- 出版地
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- New York
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- 件名
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- LCSH: Corporate culture
- LCSH: Mass media and business
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- データソース種別
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- CiNii Books