CRM2.0 : 心理でとらえる顧客ロイヤリティ
CiNii
Available at 10 libraries
Bibliographic Information
- Title
- "CRM2.0 : 心理でとらえる顧客ロイヤリティ"
- Statement of Responsibility
- 波岡寛著
- Publisher
-
- 宣伝会議
- Publication Year
-
- 2019.3
- Book size
- 19cm
- Other Title
-
- CRM2.0 : シンリ デ トラエル コキャク ロイヤリティ
Search this Book/Journal
Notes
企画・編集: 宣伝会議ビジネスブックス編集部
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282271808300672
-
- NII Book ID
- BB28560534
-
- ISBN
- 9784883354696
-
- Text Lang
- ja
-
- Country Code
- ja
-
- Title Language Code
- ja
-
- Place of Publication
-
- 東京
-
- Subject
-
- BSH: 顧客管理
-
- Data Source
-
- CiNii Books