The Nordstrom way to customer service excellence : a handbook for implementing great service in your organization
書誌事項
- タイトル
- "The Nordstrom way to customer service excellence : a handbook for implementing great service in your organization"
- 責任表示
- Robert Spector and Patrick McCarthy
- 出版者
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- John Wiley & Sons
- 出版年月
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- c2005
- 書籍サイズ
- 24 cm
- シリーズ名/番号
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- : pbk
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注記
Includes bibliographical references (p. 263) and index
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詳細情報 詳細情報について
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- CRID
- 1971993809689319866
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- NII書誌ID
- BA75463707
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- ISBN
- 0471702862
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- LCCN
- 2004028848
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- Web Site
- https://lccn.loc.gov/2004028848
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- 本文言語コード
- en
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- 出版国コード
- us
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- タイトル言語コード
- en
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- 出版地
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- Hoboken, N.J.
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- データソース種別
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- NACSIS-CAT/ILL
- CiNii Books