The Nordstrom way to customer service excellence : a handbook for implementing great service in your organization

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書誌事項

タイトル
"The Nordstrom way to customer service excellence : a handbook for implementing great service in your organization"
責任表示
Robert Spector and Patrick McCarthy
出版者
  • John Wiley & Sons
出版年月
  • c2005
書籍サイズ
24 cm
シリーズ名/番号
  • : pbk

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注記

Includes bibliographical references (p. 263) and index

詳細情報 詳細情報について

  • CRID
    1971993809689319866
  • NII書誌ID
    BA75463707
  • ISBN
    0471702862
  • LCCN
    2004028848
  • Web Site
    https://lccn.loc.gov/2004028848
  • 本文言語コード
    en
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    en
  • 出版地
    • Hoboken, N.J.
  • 分類
  • データソース種別
    • NACSIS-CAT/ILL
    • CiNii Books
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