Marketing research within a changing information environment
CiNii
所蔵館 1館
書誌事項
- タイトル
- "Marketing research within a changing information environment"
- 責任表示
- Hair and Bush and Ortinau
- 出版者
-
- Academic Internet Publishers
- 2nd ed.
- 出版年月
-
- c2007
- 書籍サイズ
- 28 cm
- タイトル別名
-
- Outlines & highlights for: Marketing research within a changing information environment by Hair, Cram101 textbook reviews
この図書・雑誌をさがす
注記
"Includes all of the highlights, outlines, and notes for the textbook" -- On cover
"Textbook not included"--On cover
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282271814277632
-
- NII書誌ID
- BB01141268
-
- ISBN
- 1428807837
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- [S.l.]
-
- データソース種別
-
- CiNii Books