Multinational companies in low-income markets : an analysis of social embeddedness in Southeast Asia
CiNii
所蔵館 3館
書誌事項
- タイトル
- "Multinational companies in low-income markets : an analysis of social embeddedness in Southeast Asia"
- 責任表示
- Dina Badry ; with a foreword by Li-Choy Chong
- 出版者
-
- Gabler
- 1st ed
- 出版年月
-
- 2009
- 書籍サイズ
- 21 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Originally presented as the author's thesis (doctoral) -- Universität St. Gallen, 2009
Includes bibliographical references (p. 112-138)
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282271817324032
-
- NII書誌ID
- BB0215242X
-
- ISBN
- 9783834918758
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- gw
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Wiesbaden
-
- 件名
-
- FREE: Multinationales Unternehmen swd
- FREE: Soziales Netzwerk swd
- FREE: Markteintrittsstrategie swd
- FREE: Kunde swd
- FREE: Niedriglohn swd
- FREE: Südostasien swd
- FREE: Multinationales Unternehmen stw
- FREE: Auslandsniederlassung stw
- FREE: Soziale Beziehungen stw
- FREE: Soziales Netzwerk stw
- FREE: Lieferanten-Kunden-Beziehung stw
- FREE: Vertrauen stw
- FREE: Erfolgsfaktor stw
- FREE: Südostasien stw
- FREE: Low-Income Countries stw
-
- データソース種別
-
- CiNii Books