Why people don't buy things : five proven steps to connect with your customers and dramatically increase your sales
書誌事項
- タイトル
- "Why people don't buy things : five proven steps to connect with your customers and dramatically increase your sales"
- 責任表示
- Harry Washburn, Kim Wallace
- 出版者
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- Perseus Books
- 出版年月
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- c1999
- 書籍サイズ
- 25 cm
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注記
"First printing, November 1998"--Verso, t.p
Includes bibliographical references and index
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詳細情報 詳細情報について
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- CRID
- 1130282271950702208
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- NII書誌ID
- BA47602237
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- ISBN
- 0738200123
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- LCCN
- 98088090
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- Web Site
- https://lccn.loc.gov/98088090
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- 本文言語コード
- en
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- 出版国コード
- us
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- タイトル言語コード
- en
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- 出版地
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- Reading, Mass.
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- データソース種別
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- CiNii Books