現代マーケティング・マネジメントと消費者志向 : マーケティング・リサーチ研究への途

CiNii Available at 2 libraries

Bibliographic Information

Title
"現代マーケティング・マネジメントと消費者志向 : マーケティング・リサーチ研究への途"
Statement of Responsibility
村田昭治[著]
Publisher
  • 慶応義塾大学産業研究所
Publication Year
  • [1961]
Book size
21cm
Other Title
  • ゲンダイ マーケティング マネジメント ト ショウヒシャ シコウ : マーケティング リサーチ ケンキュウ ヘノ ミチ
  • The Modern Concept of Marketing Managmant and the Consumer Orientation : An Approach to Marketing Research

Search this Book/Journal

Notes

商学年報IIより転載

表紙の出版年: 1960-61

Related Books

See more

Details 詳細情報について

  • CRID
    1130282272099149312
  • NII Book ID
    BA58755488
  • Text Lang
    ja
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    ja
  • Place of Publication
    • 東京
  • Data Source
    • CiNii Books
Back to top