Strategic changes for business models in the German retail banking industry in the post financial crisis era : using the example of the postbank AG
CiNii
所蔵館 1館
書誌事項
- タイトル
- "Strategic changes for business models in the German retail banking industry in the post financial crisis era : using the example of the postbank AG"
- 責任表示
- Tobias Pommerening
- 出版者
-
- GRIN Verlag
- 出版年月
-
- 2010
- 書籍サイズ
- 21 cm :
この図書・雑誌をさがす
注記
"Bachelor thesis"--Cover
Bachelor thesis -- Baden-Wuerttemberg Cooperative State University, Stuttgart, 2010
Bibliography: p. 91-98
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282272126223360
-
- NII書誌ID
- BB06503275
-
- ISBN
- 9783640724307
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- gw
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- [München]
-
- データソース種別
-
- CiNii Books