Globesity, food marketing and family lifestyles
CiNii
所蔵館 9館
書誌事項
- タイトル
- "Globesity, food marketing and family lifestyles"
- 責任表示
- Stephen Kline
- 出版者
-
- Palgrave Macmillan
- 出版年月
-
- 2011
- 書籍サイズ
- 23 cm
- シリーズ名/番号
-
- : hardback
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references (p. 229-247) and index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282272145309312
-
- NII書誌ID
- BB05812106
-
- ISBN
- 9780230537408
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- uk
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Basingstoke
-
- 分類
-
- DC22: 664.00688
-
- 件名
-
- LCSH: Food industry and trade
- LCSH: Children -- Nutrition
- LCSH: Advertising and children
- LCSH: Marketing -- Social aspects
- LCSH: Marketing -- Moral and ethical aspects
- LCSH: Consumers -- Great Britain
- LCSH: Consumers -- United States
- LCSH: Obesity -- Press coverage -- Great Britain
- LCSH: Obesity -- Press coverage -- United States
- LCSH: Lifestyles -- Great Britain
- LCSH: Lifestyles -- United States
-
- データソース種別
-
- CiNii Books