Operational guidelines for social marketing projects in public health and nutrition
CiNii
所蔵館 1館
書誌事項
- タイトル
- "Operational guidelines for social marketing projects in public health and nutrition"
- 責任表示
- by Ronald C. Israel, in collaboration with Dennis Foote and Janet Tognetti
- 出版者
-
- Division of Science, Technical, and Vocational Education, United Nations Educational, Scientific and Cultural Organization
- 出版年月
-
- 1987
- 書籍サイズ
- 30 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
"ED-87/WS/52"
Includes bibliographical references
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282272152795520
-
- NII書誌ID
- BA03589776
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- fr
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Paris
-
- 件名
-
- データソース種別
-
- CiNii Books