The brand marketing book : creating, managing, and extending the value of your brand
書誌事項
- タイトル
- "The brand marketing book : creating, managing, and extending the value of your brand"
- 責任表示
- Joe Marconi
- 出版者
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- NTC Business Books in conjunction with the American Marketing Association
- 出版年月
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- c2000
- 書籍サイズ
- 24 cm
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注記
Includes bibliographical references (p. 237-240) and index
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詳細情報 詳細情報について
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- CRID
- 1970586434863797899
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- NII書誌ID
- BA44900680
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- ISBN
- 0844222577
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- LCCN
- 99023371
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- Web Site
- https://lccn.loc.gov/99023371
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- 本文言語コード
- en
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- 出版国コード
- us
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- タイトル言語コード
- en
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- 出版地
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- Lincolnwood, Ill.
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- データソース種別
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- NACSIS-CAT/ILL
- CiNii Books