Strategic marketing decision-making in Japanese and South Korean companies
CiNii
所蔵館 13館
書誌事項
- タイトル
- "Strategic marketing decision-making in Japanese and South Korean companies"
- 責任表示
- Yang-Im Lee, Peter R.J. Trim
- 出版者
-
- Chandos Pub.
- 出版年月
-
- 2008
- 書籍サイズ
- 25 cm
- シリーズ名/番号
-
- : paperback
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references (p. 309-338) and index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282272219146624
-
- NII書誌ID
- BA87882059
-
- ISBN
- 9781843343639
- 9781843344698
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- uk
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Oxford, [U.K.]
-
- データソース種別
-
- CiNii Books