Structural patterns in the marketing of selected agricultural products in Chile : the position of small and large growers
書誌事項
- タイトル
- "Structural patterns in the marketing of selected agricultural products in Chile : the position of small and large growers"
- 責任表示
- by Carlos Fletschner
- 出版者
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- Land Tenure Center, University of Wisconsin
- 出版年月
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- 1971
- 書籍サイズ
- 28 cm
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注記
Based on the author's thesis
Includes bibliographical references
***遡及データをもとにした流用入力である
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詳細情報 詳細情報について
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- CRID
- 1130282272285559168
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- NII書誌ID
- BA66195662
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- LCCN
- 80623236
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- Web Site
- https://lccn.loc.gov/80623236
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- 本文言語コード
- en
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- 出版国コード
- us
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- タイトル言語コード
- en
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- 出版地
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- Madison, Wis.
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- 分類
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- LCC: HD107
- LCC: HD9014.C52
- DC19: 333 s
- DC19: 381/.41/0983
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- データソース種別
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- CiNii Books