相互行為としての読み書きを支える授業デザイン : 日本語学習者の推敲過程にみる省察的対話の意義
CiNii
Available at 65 libraries
Bibliographic Information
- Title
- "相互行為としての読み書きを支える授業デザイン : 日本語学習者の推敲過程にみる省察的対話の意義"
- Statement of Responsibility
- 広瀬和佳子著
- Publisher
-
- ココ出版
- Publication Year
-
- 2015.2
- Book size
- 22cm
- Other Title
-
- ソウゴ コウイ トシテノ ヨミカキ オ ササエル ジュギョウ デザイン : ニホンゴ ガクシュウシャ ノ スイコウ カテイ ニ ミル セイサツテキ タイワ ノ イギ
- Writing as social interaction : the role of reflective dialogue in the learning of Japanese as a second language
Search this Book/Journal
Notes
参考文献: p294-308
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282272297885440
-
- NII Book ID
- BB18398917
-
- ISBN
- 9784904595572
-
- Text Lang
- ja
-
- Country Code
- ja
-
- Title Language Code
- ja
-
- Place of Publication
-
- 東京
-
- Subject
-
- BSH: 日本語教育(対外国人)
- NDLSH: 日本語教育
- NDLSH: 作文 -- 研究・指導
-
- Data Source
-
- CiNii Books
- KAKEN