相互行為としての読み書きを支える授業デザイン : 日本語学習者の推敲過程にみる省察的対話の意義

CiNii Available at 65 libraries

Bibliographic Information

Title
"相互行為としての読み書きを支える授業デザイン : 日本語学習者の推敲過程にみる省察的対話の意義"
Statement of Responsibility
広瀬和佳子著
Publisher
  • ココ出版
Publication Year
  • 2015.2
Book size
22cm
Other Title
  • ソウゴ コウイ トシテノ ヨミカキ オ ササエル ジュギョウ デザイン : ニホンゴ ガクシュウシャ ノ スイコウ カテイ ニ ミル セイサツテキ タイワ ノ イギ
  • Writing as social interaction : the role of reflective dialogue in the learning of Japanese as a second language

Search this Book/Journal

Notes

参考文献: p294-308

Related Books

See more

Related Projects

See more

Details 詳細情報について

Back to top