Marketing research and modeling : progress and prospects : a tribute to Paul E. Green
CiNii
所蔵館 6館
書誌事項
- タイトル
- "Marketing research and modeling : progress and prospects : a tribute to Paul E. Green"
- 責任表示
- edited by Yoram (Jerry) Wind, Paul E. Green
- 出版者
-
- Springer
- 出版年月
-
- [2005], c2004
- 書籍サイズ
- 24 cm
- シリーズ名/番号
-
- : softcover
- タイトル別名
-
- Market research and modeling : progress and prospects : a tribute to Paul E. Green
この図書・雑誌をさがす
注記
"Paul E. Green - curriculum vitae": p. 319-339
Includes bibliographical references and index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282272345610240
-
- NII書誌ID
- BA7727726X
-
- ISBN
- 0387243089
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- New York
-
- 件名
-
- LCSH: Marketing research -- Methodology
- LCSH: Marketing -- Mathematical models
- LCSH: Green, Paul E
- LCSH: Conjoint analysis (Marketing)
-
- データソース種別
-
- CiNii Books