Maize and beans marketing in Kenya : the interaction and effectiveness of the informal and formal marketing systems
書誌事項
- タイトル
- "Maize and beans marketing in Kenya : the interaction and effectiveness of the informal and formal marketing systems"
- 責任表示
- by Guenther Schmidt
- 出版者
-
- Institute for Development Studies, University of Nairobi
- 出版年月
-
- 1979
- 書籍サイズ
- 30 cm
- タイトル別名
-
- Maize and beans in Kenya
この図書・雑誌をさがす
注記
***遡及データをもとにした流用入力である
"August 1979."
Bibliography: p. 152-154
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282272395177856
-
- NII書誌ID
- BA66833463
-
- LCCN
- 80980625
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/80980625
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- ke
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Nairobi, Kenya
-
- 分類
-
- LCC: H31
- LCC: HD9049.C8K4
- DC19: 338.9676/2 s
- DC19: 381/.41315/096762
-
- 件名
-
- データソース種別
-
- CiNii Books