Managing to keep the customer : how to achieve and maintain superior customer service throughout the organization
書誌事項
- タイトル
- "Managing to keep the customer : how to achieve and maintain superior customer service throughout the organization"
- 責任表示
- Robert L. Desatnick, Denis H. Detzel
- 出版者
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- Jossey-Bass
- Rev. ed
- 出版年月
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- c1993
- 書籍サイズ
- 24 cm
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注記
Includes bibliographical references and index
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詳細情報 詳細情報について
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- CRID
- 1130282272539809152
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- NII書誌ID
- BA20620442
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- ISBN
- 1555424155
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- LCCN
- 93006842
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- Web Site
- https://lccn.loc.gov/93006842
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- 本文言語コード
- en
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- 出版国コード
- us
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- タイトル言語コード
- en
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- 出版地
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- San Francisco, Calif.
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- 件名
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- LCSH: Customer service
- LCSH: Customer relations
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- データソース種別
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- CiNii Books