New urban management : attracting value flows to branded hubs
CiNii
所蔵館 1館
書誌事項
- タイトル
- "New urban management : attracting value flows to branded hubs"
- 責任表示
- Ari-Veikko Anttiroiko
- 出版者
-
- Palgrave Macmillan
- 出版年月
-
- 2015
- 書籍サイズ
- 23 cm
- シリーズ名/番号
-
- : hardback
この図書・雑誌をさがす
注記
"DOI: 10.1057/9781137532640"--T.p. verso
Includes bibliographical references (p.120-144) and index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282272586162688
-
- NII書誌ID
- BB20834498
-
- ISBN
- 9781137532626
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- uk
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Basingstoke, Hampshire
-
- 件名
-
- LCSH: Cities and towns -- Economic aspects
- LCSH: Urban policy
- LCSH: Municipal government -- Economic aspects
- LCSH: Economic development
-
- データソース種別
-
- CiNii Books