書誌事項
- タイトル
- "Channels, chains and inter-organizational relationships"
- 責任表示
- edited by Nick Ellis, Mark Tadajewski and Andrew Pressey
- 出版者
-
- SAGE
- 出版年月
-
- c2011
- 書籍サイズ
- 24 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Set ISBN for "Business-to-business marketing": 9781849205467
Includes bibliographical references
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282272604793216
-
- NII書誌ID
- BB0456819X
-
- LCCN
- 2010936207
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/2010936207
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Los Angeles
-
- 分類
-
- DC22: 658.804
-
- 件名
-
- LCSH: Industrial marketing
-
- データソース種別
-
- CiNii Books