Freshtrack 1998 : marketing and performance benchmarks for the fresh produce industry, with a focus on people
CiNii
所蔵館 1館
書誌事項
- タイトル
- "Freshtrack 1998 : marketing and performance benchmarks for the fresh produce industry, with a focus on people"
- 責任表示
- Edward W. McLaughlin ... [et al.]
- 出版者
-
- Produce Marketing Association
- Food Industry Management, Cornell University
- 出版年月
-
- c1998
- 書籍サイズ
- 28 cm
- タイトル別名
-
- Marketing and performance benchmarks for the fresh produce industry, with a focus on people
- Fresh track 1998
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references (p. [109]-110)
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282272612108928
-
- NII書誌ID
- BA79567828
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Newark, Del.
- Ithaca, N.Y.
-
- 分類
-
- LCC: HD9240.4
-
- データソース種別
-
- CiNii Books