Ambush marketing : a practical guide to protecting the brand of a sporting event
CiNii
所蔵館 2館
書誌事項
- タイトル
- "Ambush marketing : a practical guide to protecting the brand of a sporting event"
- 責任表示
- by Phillip Johnson
- 出版者
-
- Sweet & Maxwell
- 出版年月
-
- 2008
- 書籍サイズ
- 24 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references and index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282272669507584
-
- NII書誌ID
- BA88450661
-
- ISBN
- 9781847033949
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- uk
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- London
-
- 件名
-
- LCSH: Corporate sponsorship
- LCSH: Sports sponsorship
- LCSH: Marketing -- Managment
-
- データソース種別
-
- CiNii Books