Forensic marketing : optimizing results from marketing communication : the essential guide
書誌事項
- タイトル
- "Forensic marketing : optimizing results from marketing communication : the essential guide"
- 責任表示
- Gavin Barrett
- 出版者
-
- McGraw-Hill
- 出版年月
-
- c1995
- 書籍サイズ
- 24 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references (p. 198-200) and index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282272736287744
-
- NII書誌ID
- BA30279159
-
- ISBN
- 0077079000
-
- LCCN
- 94042550
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/94042550
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- uk
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- London ; New York
-
- 分類
-
- LCC: HF5415.123
- DC20: 658.8
-
- 件名
-
- LCSH: Communication in marketing
- LCSH: Marketing research
- LCSH: Advertising
- LCSH: Public relations
-
- データソース種別
-
- CiNii Books