Contemporary approaches of the scientific theory of place marketing : place branding in globalized conditions and economic crisis
書誌事項
- タイトル
- "Contemporary approaches of the scientific theory of place marketing : place branding in globalized conditions and economic crisis"
- 責任表示
- Androniki Kavoura
- 出版者
-
- Novinka
- 出版年月
-
- c2013
- 書籍サイズ
- 23 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282272747846784
-
- NII書誌ID
- BB15050524
-
- ISBN
- 9781629482026
-
- LCCN
- 2013035630
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/2013035630
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- New York
-
- 件名
-
- LCSH: Branding (Marketing)
- LCSH: Place marketing
- LCSH: Tourism
- LCSH: Industrial promotion
- LCSH: Globalization
-
- データソース種別
-
- CiNii Books