書誌事項
- タイトル
- "China made : consumer culture and the creation of the nation"
- 責任表示
- Karl Gerth
- 出版者
-
- Harvard University Asia Center : Distributed by Harvard University Press
- 出版年月
-
- 2003
- 書籍サイズ
- 24 cm
- シリーズ名/番号
-
- : cl
- : pbk
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references (p. [371]-423) and index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282272915989632
-
- NII書誌ID
- BA65210487
-
- ISBN
- 0674012143
- 9780674016545
-
- LCCN
- 2003011610
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/2003011610
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Cambridge, Mass.
-
- 分類
-
- LCC: HC430.C6
- DC21: 339.4/7/09510904
-
- データソース種別
-
- CiNii Books