Selling social change (without selling out) : earned income strategies for nonprofits
書誌事項
- タイトル
- "Selling social change (without selling out) : earned income strategies for nonprofits"
- 責任表示
- Andy Robinson ; with contributions from Jennifer Lehman and Terry Miller
- 出版者
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- Jossey-Bass
- 出版年月
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- c2002
- 書籍サイズ
- 28 cm
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注記
Includes bibliographical references (p. 209-215) and indexes
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詳細情報 詳細情報について
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- CRID
- 1130282272993702784
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- NII書誌ID
- BA6012618X
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- ISBN
- 0787962163
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- LCCN
- 2002001858
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- Web Site
- https://lccn.loc.gov/2002001858
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- 本文言語コード
- en
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- 出版国コード
- us
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- タイトル言語コード
- en
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- 出版地
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- San Francisco
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- 分類
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- DC21: 361.7630681
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- 件名
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- データソース種別
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- CiNii Books