Branding the nation, the place, the product
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書誌事項
- タイトル
- "Branding the nation, the place, the product"
- 責任表示
- edited by Ulrich Ermann and Klaus-Jürgen Hermanik
- 出版者
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- Routledge
- 出版年月
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- 2018
- 書籍サイズ
- 25 cm
- シリーズ名/番号
-
- : hardback
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注記
Includes bibliographical references and index
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詳細情報 詳細情報について
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- CRID
- 1130282273090139136
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- NII書誌ID
- BB2509154X
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- ISBN
- 9781138228184
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- 本文言語コード
- en
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- 出版国コード
- uk
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- タイトル言語コード
- en
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- 出版地
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- London
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- 分類
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- LCC: HF5415.1255
- DC23: 658.8/27
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- 件名
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- LCSH: Branding (Marketing)
- LCSH: Place marketing
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- データソース種別
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- CiNii Books