書誌事項
- タイトル
- "Deliberate ambiguity in advertising"
- 責任表示
- Claudia Bürli-Storz
- 出版者
-
- Francke
- 出版年月
-
- c1980
- 書籍サイズ
- 23 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references (p. 76-78)
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282273169510528
-
- NII書誌ID
- BA74081432
-
- ISBN
- 3772015050
-
- LCCN
- 81150961
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/81150961
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- sz
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Bern
-
- 件名
-
- LCSH: Ambiguity in advertising
- LCSH: Humor in advertising
- LCSH: Advertising -- Great Britain
- LCSH: English language -- Semantics
- LCSH: English wit and humor
-
- データソース種別
-
- CiNii Books