A comprehensive framework for the adoption of techno-relationship innovations : empirical evidence from eCRM in manufacturing SMEs
CiNii
所蔵館 2館
書誌事項
- タイトル
- "A comprehensive framework for the adoption of techno-relationship innovations : empirical evidence from eCRM in manufacturing SMEs"
- 責任表示
- Kittipong Sophonthummapharn
- 出版者
-
- Umeå School of Business, Umeå University
- 出版年月
-
- 2008
- 書籍サイズ
- 24 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Bibliography: p. 229-246
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282273253562112
-
- NII書誌ID
- BA89220645
-
- ISBN
- 9789172646230
-
- 出版国コード
- sw
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Umeå, Sweden
-
- 分類
-
- NDLC: DH411
-
- 件名
-
- FREE: Kundrelationer. sao
- FREE: Informationsteknik. sao
- FREE: Marknadsföring via Internet. sao
- FREE: Små- och medelstora företag. sao
- FREE: Techno-relationship innovations
- FREE: Internet marketing
- FREE: Adoption model
- FREE: Electronic Customer Relationship Management (eCRM)
-
- データソース種別
-
- CiNii Books