こうして乗り切る!クレーム電話 : タイプ別苦情応対法

CiNii Available at 3 libraries

Bibliographic Information

Title
"こうして乗り切る!クレーム電話 : タイプ別苦情応対法"
Statement of Responsibility
日本経済新聞社制作
Publisher
  • 日本経済新聞社
Publication Year
  • c2006
Book size
12cm
Format
videorecording(videodisc)
Other Title
  • コウシテ ノリキル クレーム デンワ : タイプベツ クジョウ オウタイホウ

Search this Book/Journal

Notes

監修: 日本電信電話ユーザ協会

Related Books

See more

Details 詳細情報について

  • CRID
    1130282273263547392
  • NII Book ID
    BA81051486
  • ISBN
    4532486475
  • Text Lang
    ja
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    ja
  • Place of Publication
    • 東京
  • Data Source
    • CiNii Books
Back to top