書誌事項
- タイトル
- "Pop-up retailing : managerial and strategic perspectives"
- 責任表示
- Gary Warnaby, Charlotte Shi
- 出版者
-
- Springer
- 出版年月
-
- c2018
- 書籍サイズ
- 24 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references (p. 91-97)
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130285378042344320
-
- NII書誌ID
- BB29635515
-
- ISBN
- 9783319713731
-
- LCCN
- 2017959054
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/2017959054
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- sz
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Cham
-
- 件名
-
- LCSH: Business
- LCSH: Retail trade -- Seasonal variations
- LCSH: Small business marketing
- LCSH: Store location
- LCSH: New business enterprises -- Management
- LCSH: Management science
- LCSH: Trade
- LCSH: Sales management
- LCSH: Branding (Marketing)
-
- データソース種別
-
- CiNii Books