Concepts of quality connected to social media and emotions
CiNii
所蔵館 2館
書誌事項
- タイトル
- "Concepts of quality connected to social media and emotions"
- 責任表示
- Denisa Elena Vlad
- 出版者
-
- Springer Gabler
- 出版年月
-
- c2020
- 書籍サイズ
- 21 cm
- タイトル別名
-
- Study of product quality reflected in social media
この図書・雑誌をさがす
注記
Revision of the author's thesis (dotoral) -- Academia de Studii Economice din București, 2017. Under the title: Study of product quality reflected in social media
Bibliography: p. [205]-222
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130287428932252570
-
- NII書誌ID
- BC05973394
-
- ISBN
- 9783658288662
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- gw
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Wiesbaden
-
- データソース種別
-
- CiNii Books