Spreadable media : creating value and meaning in a networked culture
CiNii
所蔵館 4館
書誌事項
- タイトル
- "Spreadable media : creating value and meaning in a networked culture"
- 責任表示
- Henry Jenkins, Sam Ford, and Joshua Green
- 出版者
-
- New York University Press
- 出版年月
-
- 2018
- 書籍サイズ
- 23 cm
- シリーズ名/番号
-
- : pbk
この図書・雑誌をさがす
注記
Originally published: 2013
"With a new afterword"
Includes bibliographical references (p. 333-359) and index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130291776028090380
-
- NII書誌ID
- BC12772235
-
- ISBN
- 9781479856053
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- New York
-
- 分類
-
- DC23: 302.23
-
- 件名
-
- LCSH: Mass media and culture
- LCSH: Mass media and technology
- LCSH: Mass media -- Social aspects
- LCSH: Social media
-
- データソース種別
-
- CiNii Books