- 【Updated on May 12, 2025】 Integration of CiNii Dissertations and CiNii Books into CiNii Research
- Trial version of CiNii Research Knowledge Graph Search feature is available on CiNii Labs
- 【Updated on June 30, 2025】Suspension and deletion of data provided by Nikkei BP
- Regarding the recording of “Research Data” and “Evidence Data”
マーケティングの新しい基本 : 顧客とつながる時代の4P×エンゲージメント
CiNii
Available at 66 libraries
Bibliographic Information
- Title
- "マーケティングの新しい基本 : 顧客とつながる時代の4P×エンゲージメント"
- Other Title
-
- マーケティング ノ アタラシイ キホン : コキャク ト ツナガル ジダイ ノ 4P エンゲージメント
- New basic of marketing
- マーケティングの新しい基本 : 顧客とつながる時代の4Pエンゲージメント
- マーケティングの新しい基本 : 顧客とつながる時代の4Pエンゲージメント
- Statement of Responsibility
- 奥谷孝司, 岩井琢磨著
- Publisher
-
- 日経BP
- 日経BPマーケティング (発売)
- Publication Year
-
- 2022.1
- Book size
- 21cm
Search this Book/Journal
Notes
参考文献: p234~237
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1970586434883754496
-
- NII Book ID
- BC13337093
-
- ISBN
- 9784296000517
-
- Text Lang
- ja
-
- Country Code
- ja
-
- Title Language Code
- ja
-
- Place of Publication
-
- [東京]
- 東京
-
- Data Source
-
- NACSIS-CAT/ILL
- CiNii Books